dimecres, 14 de novembre del 2007

Vídeo dels drets dels infants

Hola companyes!

Bé us poso l’enllaç a un vídeo que he trobat dels drets dels infants, es d’unicef.

A mi personalment m’ha agradat molt aquest vídeo pel fet de que ells saben els seus drets i els expliquen molt bé. De tot el que més m’ha sorprès es que diuen el dret que per ells es el més important i l’explicació que hi donen de per que aquell es l’important i no un altre.

Aquest es l’enllaç:

http://es.youtube.com/watch?v=e3K9bMGwzrk

Espero que us agradi.

5 comentaris:

silvia porta ha dit...

Bones Lorena, m'ha agradat molt el teu vídeo. He estat mirant altres i la veritat que són molt interesants. Si que és veritat, que al ser els mateixos nens qui t'anomenen els drets, et sensibilitza més i t'arriba més a dins. Nens de 13-14 anys et demanin drets tan sencills com: el de la família, identitat, a jugar, a l'amor..drets que aqui són del més normal del món!La veritat penso, que hi han tants llocs on no es cumpleixen, i són bàsics per una vida saludable, rica amb coneixaments, units a la família, i poder anar al metge. Crec que avui en dia, amb el món t'han desenvolupat que estem, falta molt, moltíssim, per millorar.

Laura Ponce ha dit...

Es molt bo Lorena, es molt fort com son nens i a la vegada saben tant, tenen molt clar les coses tant els drets, com el que volen en un futur i un present. m'ha impresionat quan parlens de la igualtat de les noies i nois, i tambe quan diuen que el nen apren de l'adult pero l'adult tambe apren del nen. Es molt bonic gracies lorena per el vidio!!

CLASSE DELS SOLS ha dit...

Hola companyes!!
Fins avui no he sabut fer-ne ús d'aquest blog, i estic molt contenta de haver-ho conseguit finalment,per dues grans raons, d'una banda estic orgullosa de participar d'aquest projecte i d'altra ,per poder-ho fer utilitzant aquestes eines que em resulten tant noves.
He vist el video que ha aportat la Lorena i l'he trobat esplendit!
I com a mare m'he sentit una mica avergonyida al pensar que forces vegades no soc conscient del dret de les meves filles a rebre més temps i dedicació del seu pare i meu , tal i com demanen molts del infants del video.Molts cops prioritzem les activitats "molt importants" dels adults a les estones que podem compartir amb els infants , potser tant sols jugant-hi o escoltant-los .Procuraré traballar aquest dret des de la pròpia vivència i en el meu entorn proper.

Marta ha dit...

Hola Lorena!!!
M'ha agradat molt aquest vídeo. veure com els nens a partir de 9 anys de països subdesenvolupats saben els seus drets mentre que els que estan als països desenvolupats no.
Quasi bé tots volien el mateix dret, l'educació.
Demostren una gran maduresa per les situacions que han hagut de viure.
Molts dels nens que viuen a la nostra societat haurien de veure aquest vídeo i reflexionar, que són privilegiats en tenir tot el que desitgen.
Tenen les idees molt clares amb l'edat que tenen, són d'admirar.

Ruth Manjon ha dit...

Ruth Manjon
M'ha agradat molt aquest vídeo, m'ha sorprès molt veure com nens de tan sols 9 anys tenen tan clars els seus drets, cosa que com a dit la Marta als països desenvolupats no passa així. També m'ha sorprès al veure el vídeo que quasi tots demanaven el dret a l'educació, i em feia pensar ¿Quin dret demanarien els nens dels països desenvolupats?per tota la vida i no nomes els nens sinó les famílies també