divendres, 7 de desembre del 2007

Reflexió compartida

Hola companyes !
Aquesta tarda he explicat a la meva filla que havia d'entrar al blog per poder llegir tot allò de nou que vosalltres hi heu publicat i potser fer-hi una darrera reflexió. Novament he parlat amb ella del motiu d'aquest blog i li he demanat si volia conèixer algunes de les vostres opinions i hem vist juntes alguns videos dels publicats i d'altres de relacionats Tot seguit la Mar , que ja té nou anys i tot i que aquest curs a l'escola no n'han parlat dels Drets dels Infants , encara recorda alguna cançó d'altres cursos i treballs fets al Cau ,m'ha donat la seva opinió sobre tot plegat i m'agradat tant escoltar les seves reflexions que li he demanat si volia participar amb un escrit .
I aquí el tenim:

" Jo sento que els nens tenen dret a viure bé , poder menjar que tinguin uns pares que els tractin bé,tenir lloc on poder curar-se i que algú els pugui ajudar.Que no visquin amb explosions ni cap altra cosa d'aquestes que hi ha a les guerres.Hi Ha molts drets que no es compleixen i m'agradaria que es compleixin.També siguin estimats i que ells estimin. He vist uns videos amb la mare que m' han semblat molt bé , m' han ajudat a pensar en totes les desgracies que viuen alguns nens que podrien viure molt millor ."

MAR MARTÍNEZ