dissabte, 24 de novembre del 2007

Aportacions al nostre bloc

Hola a totes!
Cada dia rebem noves aportacions d'alguna de vosaltres i us felicito. Heu trobat moltes notícies on es fa evident que la infància pateix arreu del món i a casa nostra, ja sigui per les injustícies, les diferències Nord-Sud o per les negligències dels aduls que n'han de tenir cura.

Però voldria fer-vos una reflexió de cara a l'avaluació. Penseu que aquest bloc és un espai per a la REFLEXIÓ, i per aquesta raó us demanaria que no us quedéssiu només en la superfície aportant les notícies. Cal que reflexioneu sobre cadascún dels temes que es van tractant (no cal de tots, però si d'alguns, dels que més us interessin).

D'altra banda demanar-vos que quan aporteu una notícia (d'aquestes que copieu i enganxeu) heu de respectar l'autor. Per tant us prego que aporteu la font d'on heu extret la informació i el nom de l'autor.

Bé, seguiu treballant així de bé!
Bona feina!

1 comentari:

ISABEL HUMANES ha dit...

Hola Dàmaris, resulta que jo el 18 de novembre vaig aportar una notícia amb el corresponent comentari sobre la ONG Global Infantil, no se si l'hauràs vist perquè ho vaig intentar varies vegades i quan ho vaig publicar em vaig oblidar el títol, i en tornar-ho a repetir no surt la notícia, no se si és perquè al estar repetida s'ha esborrat automàticament. Així doncs surt sense títol.